majamajadirectioner

Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Förlååt!

Av Maja - 7 februari 2014 19:27

Jag vill säga förlåt för att jag inte lagt upp något på ett tag.

Men jag vill visa er min klass blogg: koltrasten.tk

Min klass heter koltrasten, och jag var med i VI I FEMMAN! Läs ,er om det där! Ses!/ Maja<3

 
 
Ingen bild

Anonym

16 februari 2014 15:46

Kan du inte blogga mera snälla :)

 
Ingen bild

converse

17 februari 2014 15:55

Hej maja!
är galen i one direction!
Hela mitt rum är fullt av one direction saker och affischer ( pussar affischerna varje dag NÄSTAN! )
Varför kan inte one direction vara svenska!
Jag är från skåne och är brunet har bruna ögon och har en hund som heter Niall bara så du vet gillar att prata om mig! ( inte för att skryta )
Kram converse
Ps: vill inte skriva mitt riktiga namn! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 21 januari 2014 19:52

Hej! Minns ni mig? Den där tjejen som brukade blogga här? Inga lampor? Då kommer en sneekpeek på mig! Namn: Maja. Ålder: Elva, Tolv den 26 mars. Utseende: Blont, axellångt hår, blåa ögon, mellan små händer och fötter. Intressen: Simning, musi...

Av Maja - 11 januari 2014 17:24

Hej alla! Om ni inte visste det så är jag lite screwed... så jag sitter just nu på toan och bloggar   I sweare! i´m normal....  Menne.... jag var i linköping idag, på fenomen magasinet.  Det var kul... jag är hemma nu och typ är assugen på chip...

Av Maja - 10 januari 2014 13:56

Hej Alla! Nu är det äntligen fredag! Idag var jag i skolan och hadde tre ämnen, Matte, NO och Engelska. Föressten! Jag hade tänkt att ha en liten frågestund här! Fråga vad ni vill i kommentarerna så svarar jag på dom! Love<3 Maja ...

Av Maja - 9 januari 2014 18:10

Hej Hej! Detta är mitt första inlägg här på min nya blogg! Jag har lite mer bloggtips för er som gillar one direction!  1: onedirectionnovellblogg.bloggplatsen.se 2: nattstad.se/onedirectionsnovell 3: novellermedonedirection.blogg.se   Det ...

Presentation


Hej hej! Här är lite om mitt liv och sånt! Enjoy! xoxo Maja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards