majamajadirectioner

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

IM BACK!

Av Maja - 21 januari 2014 19:52

Hej! Minns ni mig? Den där tjejen som brukade blogga här? Inga lampor? Då kommer en sneekpeek på mig!

Namn: Maja.

Ålder: Elva, Tolv den 26 mars.

Utseende: Blont, axellångt hår, blåa ögon, mellan små händer och fötter.

Intressen: Simning, musik, munkjackor, mysbyxor, treggings.

Favorit musik genre: Rock, pop, hip hop och `grease musik´.

Favorit Band: The Fooo, One direction.

Favorit Artister: Lady Gaga, Nicki Minaj, Jason Derulo, J-Dash, Bridgit Mendler, och alla i Abba.

Favorit Låtar: Wop!, Aplause, Pound the alarm, Last first kiss, kangaroos, dancing queen och midnight memories!

Det var ännu en sneekpeek på mih! Uppdaterar mer i veckan! 

Bajj Bajj! /Maja  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 februari 2014 19:27

Jag vill säga förlåt för att jag inte lagt upp något på ett tag. Men jag vill visa er min klass blogg: koltrasten.tk Min klass heter koltrasten, och jag var med i VI I FEMMAN! Läs ,er om det där! Ses!/ Maja<3 ...

Av Maja - 11 januari 2014 17:24

Hej alla! Om ni inte visste det så är jag lite screwed... så jag sitter just nu på toan och bloggar   I sweare! i´m normal....  Menne.... jag var i linköping idag, på fenomen magasinet.  Det var kul... jag är hemma nu och typ är assugen på chip...

Av Maja - 10 januari 2014 13:56

Hej Alla! Nu är det äntligen fredag! Idag var jag i skolan och hadde tre ämnen, Matte, NO och Engelska. Föressten! Jag hade tänkt att ha en liten frågestund här! Fråga vad ni vill i kommentarerna så svarar jag på dom! Love<3 Maja ...

Av Maja - 9 januari 2014 18:10

Hej Hej! Detta är mitt första inlägg här på min nya blogg! Jag har lite mer bloggtips för er som gillar one direction!  1: onedirectionnovellblogg.bloggplatsen.se 2: nattstad.se/onedirectionsnovell 3: novellermedonedirection.blogg.se   Det ...

Presentation


Hej hej! Här är lite om mitt liv och sånt! Enjoy! xoxo Maja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards